NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strefa Euro.Perspektywy rozszerzenia o Polskę i inne kraje Europy Środkowo - Wschodniej

Strefa Euro.Perspektywy rozszerzenia o Polskę i inne kraje Europy Środkowo - Wschodniej

W Polsce, podobnie jak w innych nowych krajach Unii Europejskiej, trwa debata na temat "za i przeciw" przystąpieniu do strefy euro. Kilkuletni okres funkcjonowania Eurolandu, coraz bardziej obszerny dorobek teoretyczny oraz wyniki badań empirycznych w tym obszarze pozwalają już na pewne uogólnienia i podsumowania. Tego typu rozważania, a także...
Cena
44.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Plan marketingowy

Plan marketingowy

W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Geografia rolnictwa Polski

Geografia rolnictwa Polski

Dokonujące się współcześnie w Polsce przekształcenia społeczno-gospodarcze wywarły znaczący wpływ na rolnictwo. Lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku przyniosły wiele negatywnych zjawisk w gospodarce rolnej, ale obecnie stopniowo jej kondycja ulega poprawie. Jest to dobry moment do zdiagnozowania stanu rozwoju rolnictwa i temu przede wszystkim...
Cena
47.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing bezpośredni i interaktywny

Marketing bezpośredni i interaktywny

Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni,...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Profesjonalne zarządzanie

Profesjonalne zarządzanie

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816874
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu różnych rolach zwykle pełnionych przez menedżera, tj. kierownika, producenta, mentora, pomocnika,...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!