NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Statystyka Zbiór Zadań

Statystyka Zbiór Zadań

Niniejszy zbiór stanowi próbę połączenia teorii podstaw statystyki z praktycznym zastosowaniem omawianych zagadnień, w nawiązaniu zarówno do obowiązujących na polskich uczelniach ekonomicznych programów nauczania, jak i do funkcjonujących na rynku podręczników. Opracowanie składa się z dziewięciu rozdziałów. Obejmują one rozległą tematykę ? od...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing Kluczowe Pojęcia I Praktyczne Zastosowania

Marketing Kluczowe Pojęcia I Praktyczne Zastosowania

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kultury i organizacje

Kultury i organizacje

Przelomowe wyniki badan nad kulturami narodowymi, prowadzonych przez czterdziesci lat w ponad siedemdziesieciu krajach - nowe wymiary i interpretacje W jaki sposob miejsce i kultura, w ktorych dorastamy, wplywa na to, jak myslimy, co czujemy i jak sie zachowujemy? Dlaczego postrzegamy innych jako wrogow, gdy wspolpraca lezy w naszym wspolnym...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing w gastronomii

Marketing w gastronomii

Gastronomia jako ogniwo sfery uslug pelni wazne funkcje gospodarcze i spoleczne. Dostarczajac wysoko przetworzone produkty zywnosciowe, moze sie przyczyniac do unowoczesnienia spozycia oraz korzystnie wplywac na poziom zycia ludnosci. Ksiazka stanowi calosciowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omowil w niej: Â? pojecie i role...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing. Koncepcja skutecznych działań

Marketing. Koncepcja skutecznych działań

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818987
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa...
Cena
42.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!