NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Socjologia dla ekonomistów

Socjologia dla ekonomistów

Podręcznik jest przeznaczony głównie dla studentów ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, finansów, bankowości, logistyki, informatyki ekonomicznej, administracji, politologii, ale może też być przydatny dla studentów socjologii i psychologii. Podręcznik obejmuje wiedzę o istocie zjawisk i procesów życia gospodarczego...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie logistyczne

Zarządzanie logistyczne

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818642
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Omówione zagadnienia : koncepcja zintegrowanego łańcucha dostaw, etapy jego rozwoju na tle zmian zachodzących w otoczeniu oraz metody analizy systemów logistycznych z perspektywy makroekonomicznej, problematyka logistyki zaopatrzenia oraz logistyka dystrybucji, zagadnienia zarządzania zapasami, magazynowania, czynności manipulacyjnych, strategiczne...
Cena
53.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wiejska turystyka kulturowa

Wiejska turystyka kulturowa

Ciągłe poszukiwanie czegoś nowego i czegoś innego sprawia, że rośnie zainteresowanie turystyką na terenach pozamiejskich. Turystyka kulturowa na obszarach wiejskich pozwala poznać dziedzictwo kulturowe danego regionu, przejawiające się m.in. w stylu budownictwa mieszkalnego, zabytkach architektury, elementach twórczości ludowej, tradycjach kuchni...
Cena
44.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Unia Europejska

Unia Europejska

Książka przystępnie wyjaśnia, czym jest Unia Europejska oraz jak kształtowało się jej oblicze i co miało na to wpływ. Omówiony został przebieg integracji europejskiej w różnych wymiarach od zakończenia II wojny światowej aż po rok 2007, w tym droga do jednolitego rynku i wspólnej waluty oraz towarzyszące tym procesom reformy instytucjonalne....
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz...
Cena
10.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Geografia turystyki Polski

Geografia turystyki Polski

W monografii przedstawiono atrakcyjność turystyczną Polski oraz możliwości rozwoju ruchu turystycznego. Omówiono rozwój ruchu turystycznego krajowego i zagranicznego oraz gospodarcze aspekty turystyki w Polsce. Zaprezentowano najważniejsze regiony turystyczne kraju, a więc te obszary, które wyróżniają się swoimi walorami i skupiają większość ruchu...
Cena
56.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!