NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Integracja europejska w świetle Traktatu z Lizbony aspekty ekonomiczne

Integracja europejska w świetle Traktatu z Lizbony aspekty ekonomiczne

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819854
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Prawo, administracja
Podręcznik obejmuje wiedzę o systemie instytucjonalnym i mechanizmach funkcjonowania Unii Europejskiej po przyjęciu Traktatu z Lizbony. Autorzy przedstawili: genezę i rozwój integracji w Europie; charakter prawny, zasady działania i członkostwo w UE; prawo UE i jej system instytucjonalny; zasady obowiązujące w stosunkach zewnętrznych UE; sposoby...
Cena
64.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zachowania w organizacji

Zachowania w organizacji

Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz...
Cena
69.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategia reklamowa

Strategia reklamowa

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe....
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Podejmowanie Decyzji

Podejmowanie Decyzji

Nasza aktywność życiowa wiąże się bezpośrednio z naszymi wyborami. Każdego dnia, podejmując decyzje, organizujemy swój czas. Umiejętność dokonywania właściwych wyborów, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, jest bardzo cenna. W książce autor w przystępny sposób przybliżył psychologiczny aspekt podejmowania decyzji oraz przedstawił ich...
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Nowe Zarządzanie Publiczne

Nowe Zarządzanie Publiczne

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320819724
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
W książce została pokazana koncepcja nowego zarządzania publicznego, którego istotą jest wprowadzanie mechanizmów rynkowych do sektora administracji publicznej. Autor, Marcin Zawicki, przedstawił, czym są sektor publiczny i administracja publiczna, czym jest nowe zarządzanie publiczne i jakie są jego instrumenty, jakie są doświadczenia z wdrażania...
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!