Marketing w gastronomii - Józef Sala

Marketing w gastronomii

4.00 Oceń książkę!

Autor: Józef Sala

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819533
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 228
Data wydania: 2011-12-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
55.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Gastronomia jako ogniwo sfery uslug pelni wazne funkcje gospodarcze i spoleczne. Dostarczajac wysoko przetworzone produkty zywnosciowe, moze sie przyczyniac do unowoczesnienia spozycia oraz korzystnie wplywac na poziom zycia ludnosci. Ksiazka stanowi calosciowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omowil w niej: Â? pojecie i role gastronomii w gospodarce rynkowej, Â? istote i specyfike marketingu w gastronomii, Â? usluge gastronomiczna jako produkt, Â? strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, Â? dystrybucje uslug gastronomicznych, Â? ksztaltowanie cen w gastronomii, Â? promocje uslug gastronomicznych, Â? uslugi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, Â? uslugi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjnosci produktu w hotelarstwie. Ksiazka jest adresowana do studentow kierunkow ekonomicznych oraz sluchaczy szkol o profilu turystycznym. Dostarcza niezbednej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

Książka "Marketing w gastronomii"
Józef Sala