Marketing Kluczowe Pojęcia I Praktyczne Zastosowania - praca zbiorowa

Marketing Kluczowe Pojęcia I Praktyczne Zastosowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320819571
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: 2011-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.99
książka
67.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Książka "Marketing Kluczowe Pojęcia I Praktyczne Zastosowania"
praca zbiorowa