Plan marketingowy - Marian Burk Wood

Plan marketingowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marian Burk Wood

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817072
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2007-05-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
55.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.

Książka "Plan marketingowy"
Marian Burk Wood