Marketing bezpośredni i interaktywny - Merlin Stone; Alison Bond; Elizabeth Blake

Marketing bezpośredni i interaktywny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Merlin Stone; Alison Bond; Elizabeth Blake

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816882
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 294
Data wydania: 2006-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
63.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.

Książka "Marketing bezpośredni i interaktywny"
Merlin Stone; Alison Bond; Elizabeth Blake