SŁOWA I MYŚLI
Sortuj według:
Liderzy biznesu o gospodarce

Liderzy biznesu o gospodarce

"Liderzy biznesu o gospodarce" to cykl wywiadów z ludźmi, którzy "na własnej skórze" doświadczyli blasków i cieni polskiego biznesu. Rozmówcy prezentują szereg rozwiązań, które mogłyby uzdrowić od lat kulejącą polską gospodarkę i pozytywnie wpłynąć na pozycję rodzimych firm. Z książki wyłania się obraz Polski, widziany oczami przedsiębiorców, ich...
Cena
25.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jak wygrać wybory samorządowe?

Jak wygrać wybory samorządowe?

4.00

Autor: Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566258
Kategoria: Poradniki i albumy
Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, "rządzi się swoimi prawami". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych. Bohaterowie książki "Jak...
Cena
25.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego,...
Cena
36.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku....
Cena
41.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

4.00

Autor: Maciej Tesławski

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566418
Kategoria: Poradniki i albumy
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osoacute;b, ktoacute;re od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjacioacute;łmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Alfabet Seawolfa

Alfabet Seawolfa

4.00

Autor: Tomasz Mierzwiński

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566012
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
"Seawolf" jest znanym blogerem i felietonistą. Zdobył m.in. I miejsce w plebiscycie publiczności konkursu na Blog Roku 2010 największego polskiego portalu onet.pl. Jego teksty ukazują się na czołówkach m.in. Niezalezna.pl, Wpolityce.pl, Gazecie Polskiej Codziennie. Jest najpopularniejszym polskim blogerem - licznik na jego blogu pokazuje obecnie...
Cena
22.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 - 12 - Do góry