SŁOWA I MYŚLI
Sortuj według:
Telesprzedaż

Telesprzedaż

4.00

Autor: Leduchowska Małgorzata

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566890
Kategoria: Pozostałe
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów.  Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym:•jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą...
Cena
31.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Filmowy Leksykon Psychologii

Filmowy Leksykon Psychologii

4.00

Autor: Fortuna Paweł, Pisarek Jolanta

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566876
Kategoria: Pozostałe
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł - opisów zjawisk z różnych dziedzin psychologii: klinicznej, poznawczej, społecznej, rozwojowej, pozytywnej oraz psychologii biznesu. Każde z nich, począwszy od...
Cena
49.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Brand impulse

Brand impulse

4.00

Autor: Kosson Grzegorz

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566869
Kategoria: Pozostałe
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody,...
Cena
34.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Droga do gwiazd

Droga do gwiazd

4.00

Autor: Stasiak Alina

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566845
Kategoria: Pozostałe
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki.Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z...
Cena
35.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

4.00

Autor: Wójcik Paweł

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566852
Kategoria: Pozostałe
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii...
Cena
37.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Gwoździem w mózg

Gwoździem w mózg

4.00

Autor: Stafiej Leszek

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566838
Kategoria: Pozostałe
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione...
Cena
18.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: - 1 - 7 8 9 10 11 12 Do góry