Psychografia konsumentów - Wójcik Paweł

Psychografia konsumentów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wójcik Paweł

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566852
EAN: 9788363566852
Format: 236 x 166 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 232
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy - dotrze do niego najskuteczniej!

Książka "Psychografia konsumentów"
Wójcik Paweł