Brand impulse - Kosson  Grzegorz

Brand impulse

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kosson Grzegorz

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566869
EAN: 9788363566869
Format: 235 x 165 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 136
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Książka "Brand impulse"
Kosson Grzegorz