SŁOWA I MYŚLI
Sortuj według:
Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu

4.00

Autor: Bakalarska Justyna

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566739
Kategoria: Pozostałe
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!Drogi Czytelniku,kupując tę książkę pomagasz chorym osobom.W duchu marketingu wartości i inicjatywy Marketing Pomaga nasze wydawnictwo razem z...
Cena
30.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Silne marki osobiste zmieniają świat

Silne marki osobiste zmieniają świat

4.00

Autor: Walczak-Skałecka Agnieszka

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566746
Kategoria: Pozostałe
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marka osobistą?Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo...
Cena
39.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Kreatywnik Marketing i biznes

Kreatywnik Marketing i biznes

4.00

Autor: Dołgan Mariola, Hatowska Magda

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566715
Kategoria: Pozostałe
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a także doskonały poradnik motywacyjny. Zawiera mnóstwo anegdot z życia ludzi biznesu, nauki i sztuki, którzy dzięki determinacji...
Cena
18.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Superwizja w coachingu

Superwizja w coachingu

4.00

Autor: Dujanowicz Katarzyna, Chraniuk Anna

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566722
Kategoria: Pozostałe
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha i Superwizora, w której doświadczony coach wspiera innego w rozwoju oraz pomaga mu sprostać wyzwaniom, na jakie napotyka on w swojej pracy. To...
Cena
23.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Opowieści w marketingu

Opowieści w marketingu

4.00

Autor: Szlak Jacek

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566487
Kategoria: Pozostałe
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci...
Cena
33.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing nieruchomości

Marketing nieruchomości

4.00

Autor: Kruszewski Łukasz

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566494
Kategoria: Pozostałe
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze...
Cena
36.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: - 1 - 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Do góry