MACIEJ TESŁAWSKI
Sortuj według:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki

4.00

Autor: Maciej Tesławski

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566418
Kategoria: Poradniki i albumy
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osoacute;b, ktoacute;re od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjacioacute;łmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Techniki promocji sprzedaży

EBOOK Techniki promocji sprzedaży

4.00

Autor: Maciej Tesławski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566654
Kategoria: Pozostałe
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych...
Cena
53.75zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Praktyka brandingu

EBOOK Praktyka brandingu

4.00

Autor: Maciej Tesławski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566692
Kategoria: Pozostałe
„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą...
Cena
73.75zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Strategia marketingowa

EBOOK Strategia marketingowa

4.00

Autor: Maciej Tesławski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566685
Kategoria: Pozostałe
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej...
Cena
61.25zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry