WYDAWNICTWO SŁOWA I MYŚLI
Sortuj według:
EBOOK Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

EBOOK Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

4.00

Autor: Robert Stępowski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566371
Kategoria: Pozostałe
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i...
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

EBOOK Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

4.00

Autor: Robert Stępowski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566616
Kategoria: Pozostałe
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej...
Cena
47.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

EBOOK Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

4.00

Autor: Małgorzata Leduchowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566449
Kategoria: Pozostałe
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla...
Cena
35.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

EBOOK Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie

4.00

Autor: Marta Makara-Studzińska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566463
Kategoria: Pozostałe
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i...
Cena
31.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

EBOOK Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

4.00

Autor: Julita Dąbrowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566456
Kategoria: Pozostałe
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz ...
Cena
57.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Ekonomia w Matriksie

EBOOK Ekonomia w Matriksie

4.00

Autor: Krzysztof Rybiński

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566296
Kategoria: Pozostałe
Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie! Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z nas. Możemy go odblokować, jeśli tylko zrozumiemy podstawowe zasady ekonomii. Autor daje wskazówki, jak je...
Cena
73.75zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry