Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Julita Dąbrowska

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566340
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 228
Data wydania: 2014-11-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
38.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?

Książka "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce"
Julita Dąbrowska