W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych - Gary Vaynewchuk

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gary Vaynewchuk

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566401
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 195
Data wydania: 2015-02-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
50.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.

Książka "W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych"
Gary Vaynewchuk