PWE
Sortuj według:
Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym

4.00

Autor: Mazurkiewicz Ludwik

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813816
Kategoria: Pozostałe
Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan...
Cena
25.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Efektywny nadzór korporacyjny

Efektywny nadzór korporacyjny

Książka stanowi kompleksowe ujęcie zagadnienia nadzoru korporacyjnego. Zawarto w niej zarówno teoretyczne rozważania na temat tego nadzoru, jak i rezultaty prowadzonych badań empirycznych....
Cena
21.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Operacje handlu zagranicznego

Operacje handlu zagranicznego

4.00

Autor: Białecki Klemens P.

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 832081376X
Kategoria: Pozostałe
Czytelnik zapoznaje się z podstawowymi zagadnieniami i warunkami przeprowadzania transakcji, sposobami ich zawierania oraz istotnymi dokumentami.Książka przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników firm uczestniczących w obrocie z zagranicą lub zamierzajających podjąć ten rodzaj działalności....
Cena
33.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie przedsiębiorstem handlowym

Zarządzanie przedsiębiorstem handlowym

4.00

Autor: Sławińska Maria

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813743
Kategoria: Pozostałe
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę przedsiębiorstw handlowych....
Cena
24.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Mazurek-Łopacińska Krystyna

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 832081362X
Kategoria: Pozostałe
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach...
Cena
33.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing Podręcznik europejski

Marketing Podręcznik europejski

W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu,...
Cena
78.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę