PWE
Sortuj według:
Strategie cenowe

Strategie cenowe

4.00

Autor: Waniowski Paweł

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814472
Kategoria: Pozostałe
W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych rynkach, badania marketingowe w procesie formułowania strategii cenowej....
Cena
17.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Ekonometria

Ekonometria

4.00

Autor: Welfe Aleksander

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320814446
Kategoria: Pozostałe
Książka jest podręcznikiem prezentującym w przystępny sposób metody analizy ekonometrycznej. Zawiera ona opis zarówno tradycyjnych metod estymacji, testów i procedur, jak i najnowszych osiągnięć w dziedzinie modelowania ekonometrycznego.Wykład prowadzony jest w sposób nowoczesny, przejrzysty i zgodny z najnowszymi tendencjami światowymi....
Cena
47.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe

4.00

Autor: Mazurek-Łopacińska Krystyna

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814308
Kategoria: Pozostałe
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych. Podstawowym warunkiem sukcesu jest kształtowanie jak najlepszych relacji przedsiębiorstwa z klientem....
Cena
25.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Ekonomika informacji Metody

Ekonomika informacji Metody

4.00

Autor: Oleński Józef

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814227
Kategoria: Pozostałe
Niniejsza książka jest kontynuacją pracy wydanej w 2001 r. (Ekonomika informacji. Podstawy). W pracy przedstawiono przedstawiono metody analizy i syntezy procesów oraz systemów informacyjnych jako zjawisk ekonomicznych. Szczególną uwagę wrócono na kategorię społecznego ładu informacyjnego jako podstawy efektywnej gospodarki, sprawnego państwa i...
Cena
29.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Funkcjonowanie rynku

Funkcjonowanie rynku

4.00

Autor: Wrzosek Wojciech

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814111
Kategoria: Pozostałe
W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Autor omawia w niej:*istotę rynku i jego struktury*popyt jako element rynku i jego związek z cenami*podaż jako element rynku*zachowanie podmiotów rynku w warunkaqch monopolu i konkurencji*mechanizm, instrumenty, rodzaje, formy i intensywność...
Cena
30.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa

Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813964
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik jest poświęcony podstawowym problemom ekonomiki przedsiębiorstwa. Ma on charakter przewodnika, ułatwiającego studiowanie i szybkie odnajdywanie kluczowych pojęć, formułowanie sytuacji problemowych oraz poszukiwanie odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu ekonomiki: finansów, kosztów, działalności marketingowej, gospodarowania zasobami...
Cena
17.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę