PWE
Sortuj według:
Strategia organizacji

Strategia organizacji

4.00

Autor: Obłój Krzysztof

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816335
Kategoria: Pozostałe
Drugie wydanie książki Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej...
Cena
52.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816327
Kategoria: Pozostałe
Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej...
Cena
43.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Statystyka od podstaw

Statystyka od podstaw

4.00

Autor: Jóźwiak Janina, Podgórski Jarosław

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816157
Kategoria: Pozostałe
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy oraz podstawowe zagadnienia dotyczące rozkładów zmiennych losowych i twierdzeń granicznych. Drugą część poświęcono metodom wnioskowania...
Cena
54.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Podstawy geografii ekonomicznej

Podstawy geografii ekonomicznej

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816009
Kategoria: Pozostałe
Jest to trzecie, zmienione wydanie podręcznika obejmującego podstawową wiedzę z geografii ekonomicznej świata, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Duży nacisk został położony na aktualność omawianych zagadnień, w tym przede wszystkim mapy polityczno-gospodarczej świata oraz odzwierciedlenie zmian zachodzących w Polsce (transformacja gospodarki,...
Cena
53.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strategia public relations

Strategia public relations

4.00

Autor: Oliver Sandra

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815770
Kategoria: Pozostałe
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR...
Cena
33.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej

Ochrona i edukacja konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej

Ochrona i edukacja konsumentów stanowi palący problem naszych czasów. Polski konsument w gospodarce rynkowej zyskał należną mu suwerenność, jednak  jego  wiedza rynkowa i konsumencka jest uboga. Książka wypełnia lukę w polskiej literaturze ekonomicznej, przedstawiając prawa konsumenta oraz...
Cena
37.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę