Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie - Mazurek-Łopacińska Krystyna

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mazurek-Łopacińska Krystyna

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 832081362X
EAN: 9788320813623
Format: 200 x 140 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta wyjaśnia:- podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta- opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania- radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej- przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw,- wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.

Książka "Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie"
Mazurek-Łopacińska Krystyna