Marketing Podręcznik europejski - Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica

Marketing Podręcznik europejski

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320813581
EAN: 9788320813586
Format: 260 x 200 x 58
Oprawa: Twarda
Stron: 1104
Data wydania: 2002
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
78.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu

Książka "Marketing Podręcznik europejski"
Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica