PWE
Sortuj według:
EBOOK Podstawy marketingu

EBOOK Podstawy marketingu

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821338
Kategoria: Pozostałe
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Zarządzanie wiedzą

EBOOK Zarządzanie wiedzą

4.00

Autor: Jędrzej Trajer

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821130
Kategoria: Pozostałe
We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowania problemów i wykorzystania metod zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Autorzy przedstawili: podstawowe...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Nauki o zarządzaniu

EBOOK Nauki o zarządzaniu

4.00

Autor: Stanisław Sudoł

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821413
Kategoria: Pozostałe
Autor – ceniony autorytet w dziedzinie zarządzania – opierając się na swoim bardzo bogatym doświadczeniu pracownika naukowego i nauczyciela akademickiego, pokazał zarządzanie jako dyscyplinę naukową oraz związane z tym problemy i kontrowersje. W książce zostały więc omówione m.in.: powstanie, rozwój i osiągnięcia nauk o zarządzaniu; przedmiot i...
Cena
51.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Reklama

EBOOK Reklama

4.00

Autor: Jacek Kall

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821178
Kategoria: Pozostałe
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i...
Cena
42.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Marketing dla inżynierów

EBOOK Marketing dla inżynierów

4.00

Autor: Agnieszka Izabela Baruk

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821147
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

EBOOK Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Artur Maciąg

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821086
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, jakimi są prognozowanie i symulacja. Omówiono w nim między innymi techniki prognozowania na podstawie modelu ekonometrycznego i analizy szeregów czasowych, a także rolę sieci neuronowych w prognozowaniu oraz technik prognozowania heurystycznego,...
Cena
60.88zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę