EBOOK Podstawy marketingu -

EBOOK Podstawy marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821338
EAN: 5A9DABC5EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 317
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: •funkcji i znaczenia marketingu, •kierunków jego rozwoju, •preferencji i zachowań zakupowych klientów, •podziału rynku na segmenty, •instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, •gromadzenia informacji rynkowych •planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Książka "EBOOK Podstawy marketingu"