PWE
Sortuj według:
EBOOK Mapy recepcji reklamy

EBOOK Mapy recepcji reklamy

4.00

Autor: Adam Grzegorczyk

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821277
Kategoria: Pozostałe
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Regionalne ugrupowania integracyjne w gospodarce światowej

EBOOK Regionalne ugrupowania integracyjne w gospodarce światowej

4.00

Autor: Elżbieta Czarny

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821369
Kategoria: Pozostałe
Książka zawiera analizę procesów integracji w gospodarce światowej oraz przedstawia znaczenie regionalnych ugrupowań integracyjnych istniejących na wszystkich kontynentach. Autorka bada potencjały gospodarcze, zamożność mieszkańców oraz udział w handlu światowym 16 wybranych regionalnych ugrupowań integracyjnych. Analizuje również handel wewnątrz...
Cena
51.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Projektowanie i realizacja szkoleń

EBOOK Projektowanie i realizacja szkoleń

4.00

Autor: Aldona Andrzejczak

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821345
Kategoria: Pozostałe
W książce przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając...
Cena
53.38zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Strategie marketingowe

EBOOK Strategie marketingowe

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821406
Kategoria: Pozostałe
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Socjologia dla ekonomistów

EBOOK Socjologia dla ekonomistów

4.00

Autor: Danuta Walczak-Duraj

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821390
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik obejmuje wiedzę o istocie zjawisk i procesów życia gospodarczego jako podstawowych mechanizmach wyznaczających treść i formę przebiegu interakcji społecznych. Autorka poruszyła wiele bardzo aktualnych zagadnień, takich jak: kształtowanie ról społecznych, zaufanie i kapitał społeczny, wizerunek organizacji, kultura organizacyjna, grupy...
Cena
65.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EBOOK Rachunek kosztów dla inżynierów

EBOOK Rachunek kosztów dla inżynierów

4.00

Autor: Józef Matuszek

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821048
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki rachunku kosztów dla inżynierów. Umiejętność określania kosztów własnych produkcji jest podstawowym czynnikiem podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach. Koszty są kreowane już w pierwszej fazie produkcji, czyli od złożenia zamówienia, projektowania produktu, przez wytwarzanie,...
Cena
56.13zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę