EBOOK Reklama - Jacek Kall

EBOOK Reklama

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Kall

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821178
EAN: 8D236EFBEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 191
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

Książka "EBOOK Reklama"
Jacek Kall