NIEOCZYWISTE
Sortuj według:
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

4.00

Autor: Czakon Wojciech

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493270
Kategoria: Pozostałe
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną...
Cena
62.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing dla studentów kierunków technicznych

Marketing dla studentów kierunków technicznych

4.00

Autor: Curtis Tony

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326479991
Kategoria: Pozostałe
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,- elementy marketing-mix,- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele...
Cena
57.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strategiczne zarządzanie marką

Strategiczne zarządzanie marką

4.00

Autor: Keller Kevin Lane

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326480294
Kategoria: Pozostałe
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w...
Cena
121.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

4.00

Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326434907
Kategoria: Pozostałe
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm...
Cena
136.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Inwestowanie dla zysku i korzyści społecznych

Inwestowanie dla zysku i korzyści społecznych

4.00

Autor: Herman Paul R.

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326479953
Kategoria: Pozostałe
Opisana w publikacji metoda HIP (Human Impact + Profit; efekt ludzki + zysk) jest fundamentem nowego sposobu inwestowania, który zakłada dążenie do pomnażania zysków na drodze budowy lepszego świata. Autor książki skupia się na "ludzkiej twarzy" biznesu i inwestowania, a nie na samym zysku ze spekulacji giełdowych. Wykazuje, że podejście, w którym...
Cena
77.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Jak odnieść sukces w negocjacjach

Jak odnieść sukces w negocjacjach

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce....
Cena
36.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - 21 - Do góry