Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

Marketing dla studentów kierunków technicznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Curtis Tony

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326479991
EAN: 9788326479991
Format: 235 x 160 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 482
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Książka "Marketing dla studentów kierunków technicznych"
Curtis Tony