NIEOCZYWISTE
Sortuj według:
Alianse marketingowe

Alianse marketingowe

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391782
Kategoria: Pozostałe
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce...
Cena
63.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Głos cynika

Głos cynika

4.00

Autor: Wysocki Jerzy

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391874
Kategoria: Pozostałe
ALERGIA NA ABSURDZebrane tu teksty są efektem moich spontanicznych reakcji na absurdy otaczającej nas rzeczywistości. Absurdy gospodarcze, społeczne, polityczne, a nawet sportowe. Nie ma tu jakiejś wyrafinowanej ideologii. Absurd nie ma barw partyjnych ani aksjologicznej proweniencji. Głupota jest transcendentna, wymykająca się zwykłemu ludzkiemu...
Cena
47.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Nauka o organizacji

Nauka o organizacji

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391867
Kategoria: Pozostałe
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu "nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z...
Cena
63.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Matematyka dla kierunków ekonomicznych

Matematyka dla kierunków ekonomicznych

4.00

Autor: Gurgul Henryk, Suder Marcin

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391829
Kategoria: Pozostałe
"Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny. Zawiera m.in. zadania i przykłady dotyczące elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych współczynnikach. Duża liczba przykładów oraz zadań wraz z odpowiedziami sprawia, że z podręcznika mogą korzystać studenci nie tylko...
Cena
72.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Reagan

Reagan

4.00

Autor: Brands H.W.

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391577
Kategoria: Pozostałe
Dwutomowa biografia 40. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagana.Ronald Reagan - wygłaszając mowę w trakcie kampanii wyborczej Barry'ego Goldwatera - "nie mógł wiedzieć, że to jego wystąpienie zapoczątkowało jedną z najbardziej niezwykłych karier w amerykańskiej polityce. Nie mógł wiedzieć, że będzie dwukrotnie wybrany na gubernatora...
Cena
91.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391799
Kategoria: Pozostałe
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania...
Cena
67.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę