NIEOCZYWISTE
Sortuj według:
Marka na cztery sposoby

Marka na cztery sposoby

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402355
Kategoria: Pozostałe
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego,...
Cena
54.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391959
Kategoria: Pozostałe
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu...
Cena
63.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391973
Kategoria: Pozostałe
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się...
Cena
45.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Values in Society and Economy

Values in Society and Economy

4.00

Autor: Sztompka Piotr, Hausner Jerzy

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391980
Kategoria: Pozostałe
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far from clear. The aim of this book is to discuss and specify the idea of social values from the perspective of two disciplines of the social sciences:...
Cena
54.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie

Zarządzanie

4.00

Autor: Mintzberg Henry

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391836
Kategoria: Pozostałe
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane ośrodki akademickie i instytucje branżowe. W książce tej proponuje nowy model zarządzania rozumianego jako...
Cena
72.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Rynek i katedra

Rynek i katedra

4.00

Autor: Braun Juliusz

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391935
Kategoria: Pozostałe
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun - odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii i telewizji w Polsce oraz informacji o kształtowaniu się modelu mediów publicznych w Europie i w USA - podjął zadanie...
Cena
47.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę