POGORZELSKI JACEK
Sortuj według:
Mity marketingowe

Mity marketingowe

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267419
Kategoria: Pozostałe
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział...
Cena
45.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817386
Kategoria: Pozostałe
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania,cel, efekty i kryteria pozycjonowania,rynkowe uwarunkowania pozycjonowania,proces i strategię pozycjonowania,pozycjonowanie produktu w...
Cena
32.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Mity marketingowe

Mity marketingowe

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391041
Kategoria: Pozostałe
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział...
Cena
57.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marka na cztery sposoby

Marka na cztery sposoby

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493638
Kategoria: Pozostałe
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego,...
Cena
54.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Mity marketingowe

Mity marketingowe

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326442322
Kategoria: Pozostałe
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział...
Cena
52.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Mity marketingowe

Mity marketingowe

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402386
Kategoria: Pozostałe
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział...
Cena
63.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry