POGORZELSKI JACEK
Sortuj według:
Marka na cztery sposoby

Marka na cztery sposoby

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402355
Kategoria: Pozostałe
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego,...
Cena
54.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391973
Kategoria: Pozostałe
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się...
Cena
45.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 Do góry