NIEOCZYWISTE
Sortuj według:
Matematyka dla kierunków ekonomicznych

Matematyka dla kierunków ekonomicznych

4.00

Autor: Gurgul Henryk, Suder Marcin

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391287
Kategoria: Pozostałe
"Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny. Zawiera m.in. zadania i przykłady dotyczące elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych współczynnikach. Duża liczba przykładów oraz zadań wraz z odpowiedziami sprawia, że z podręcznika mogą korzystać studenci nie tylko...
Cena
64.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Statystyka dla menedżerów

Statystyka dla menedżerów

4.00

Autor: Bielecka Anna

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391027
Kategoria: Pozostałe
Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i...
Cena
73.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Mity marketingowe

Mity marketingowe

4.00

Autor: Pogorzelski Jacek

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391041
Kategoria: Pozostałe
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział...
Cena
57.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie międzynarodowe

Zarządzanie międzynarodowe

4.00

Autor: Mead Richard, Andrews Tim

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391140
Kategoria: Pozostałe
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe.Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego...
Cena
106.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing

Marketing

4.00

Autor: Armstrong Gary, Kotler Philip

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391102
Kategoria: Pozostałe
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm...
Cena
125.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii

4.00

Autor: Grant Robert M.

Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391072
Kategoria: Pozostałe
Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:- najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,- główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa,- współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów,- główne wymiary strategii...
Cena
81.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 - 21 - Do góry