Harvard Business School Press

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
Sortuj według:
Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie wiedzą

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619319
Kategoria: Pozostałe
Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne  Budowanie uczących się organizacji  Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów  Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie...
Cena
59.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619128
Kategoria: Pozostałe
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze...
Cena
59.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA

Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 832460264X
Kategoria: Pozostałe
Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących...
Cena
60.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Doskonalenie strategii

Doskonalenie strategii

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619111
Kategoria: Pozostałe
Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego  Reguły tworzenia strategii  Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej  Uwzględnianie potencjału internetuO powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub...
Cena
59.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8373619038
Kategoria: Pozostałe
Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się...
Cena
64.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Fuzje i przejęcia

Fuzje i przejęcia

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619081
Kategoria: Pozostałe
Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo...
Cena
29.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry