Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA - Harvard Business School Press

Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 832460264X
EAN: 9788324602643
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: Twarda
Stron: 208
Data wydania: 2006-09-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje

oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu -- omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.



    • Siła monopolu -- przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,

    • Tanie innowacje, które procentują -- jak szybko testować nowe pomysły,

    • Odświeżane hity -- przedstaw stare produkty w nowym świetle,

    • Wzrost organiczny i przez przejęcia -- poznaj mocne i słabe strony obu strategii,

    • Wzór na rentowność -- jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,

    • Programy wzrostu w globalnych korporacjach -- doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America,
    • NASDAQ Stock Market.

Książka "Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA"
Harvard Business School Press