Zarządzanie wiedzą - Harvard Business School Press

Zarządzanie wiedzą

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619319
EAN: 9788373619319
Format: 210 x 140 x 24
Oprawa: Twarda
Stron: 248
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne

  Budowanie uczących się organizacji
  Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów
  Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie

Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób, w jaki firmy pozyskują, przekazują i wykorzystują pozostające w ich dyspozycji zasoby intelektualne -- stało się niezwykle istotne. Wykorzystanie dostępnych zasobów informacyjnych w procesie zarządzania może znacząco wpłynąć na jego efektywność. Sprawnie zarządzana organizacja może "uczyć się" sama, wykorzystując doświadczenia pracowników i sygnały z zewnątrz. Prawidłowo sterowany proces twórczy spowoduje szybkie wdrażanie nowych projektów, a odpowiednie kierowanie kreatywnymi ludźmi pozwoli na maksymalne wykorzystanie ich potencjału intelektualnego.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni zasady rozwiązywania problemów w organizacjach, definiowania nowych sposobów myślenia, wyciągania wniosków z własnych doświadczeń i zarządzania potencjałem intelektualnym pracowników.

  Zarządzanie organizacją opartą na wiedzy
  Wykorzystywanie doświadczenia pracowników
  Zarządzanie procesem twórczym
  Proces uczenia się organizacji
  Wdrażanie innowacji w firmie
  Rozwijanie potencjału intelektualnego

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka "Zarządzanie wiedzą"
Harvard Business School Press