Zarządzanie marką - Harvard Business School Press

Zarządzanie marką

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619128
EAN: 9788373619128
Format: 210 x 150 x 22
Oprawa: Twarda z obwolutą
Stron: 226
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  Wydłużanie linii produktów
  Projektowanie strategii rozwoju marki
  Zarządzanie portfelem marek

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka "Zarządzanie marką"
Harvard Business School Press