BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Analiza techniczna

Analiza techniczna

Analiza techniczna nie jest wróżeniem z fusów czy samospełniającą się przepowiednią. Ta często niedoceniana przez teoretyków dziedzina opiera się na ścisłej analizie, która pozwala zauważyć powtarzalność trendów i umożliwia trafną prognozę przyszłych cen. Koncentruje się na rzeczywistych transakcjach, w których uczestnicy rynku dokonują wyborów w...
Cena
65.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii

Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: najważniejsze narzędzia analizy strategicznej główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów główne wymiary strategii...
Cena
65.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Nowoczesne techniki sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży

Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od...
Cena
152.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kult klienta

Kult klienta

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411878
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken. Nie bądź jednym z wielu Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się...
Cena
61.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w...
Cena
95.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej...
Cena
65.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!