BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411038
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik...
Cena
65.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326410994
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania. Autorzy...
Cena
48.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Podstawy zarządzania operacyjnego

Podstawy zarządzania operacyjnego

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326410987
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania...
Cena
39.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Reklama produktów leczniczych

Reklama produktów leczniczych

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326410970
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie...
Cena
52.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi

Niezwykła moc zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi

Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych...
Cena
54.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Bank na rynku finansowym

Bank na rynku finansowym

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326410529
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Analiza wyzwań stojących współcześnie przed bankami, regulatorami i innymi uczestnikami rynku finansowego wskazuje na konieczność ponownego przemyślenia roli banku i pozycji, jaką zajmuje on na rynku finansowym. Korzyści płynące z szerokiego zakresu oferowanych przez bank produktów i usług należy oceniać w szerszym kontekście - nie tylko pod...
Cena
62.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!