Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym -

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326410994
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2011-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
66.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ścisłym uregulowaniom prawnym i dlatego państwo często ingeruje w mechanizm jego działania. Autorzy omówili cechy tego rynku, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie zagadnienia, jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki, zasady tworzenia cen i marż handlowych oraz stosowania opustów cenowych, zasady marketingowego zarządzania hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej.

Książka "Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym"