Zarządzanie strategiczne - Siri Terjesen; Anne Huff Sigismund; Hugh D. Sherman

Zarządzanie strategiczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Siri Terjesen; Anne Huff Sigismund; Hugh D. Sherman

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411823
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 476
Data wydania: 2011-12-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.99
książka
80.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit.
Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą:
definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.

Książka "Zarządzanie strategiczne"
Siri Terjesen; Anne Huff Sigismund; Hugh D. Sherman