Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie - Lane Kevin Keller

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lane Kevin Keller

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411830
EAN:
Format: 210 x 300
Oprawa: twarda
Stron: 270
Data wydania: 2011-11-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
95.99
książka
122.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Adresaci:
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

Książka "Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie"
Lane Kevin Keller