BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Dilemmas of Leadership

Dilemmas of Leadership

4.00

Autor: Clark Murray

Wydawnictwo: Routledge
ISBN: 9780415355858
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
In this essential new text, Rickards and Clark encourage students and practitioners alike to delve deeper into leadership complexities and to discover what's new and important by testing and re-drawing their leadership 'maps': their aspirations of leadership. This exciting text reviews issues such as transactional leadership, transformational...
Cena
137.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Running Board Meetings

Running Board Meetings

Not only on target, its also amusing. A rare combination." -- Professor Jay Lorsch, Harvard Business School ...
Cena
109.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372514887
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania....
Cena
47.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Handbook of Field Marketing

Handbook of Field Marketing

Field marketing can be differentiated from all other marketing activities because it is face-to-face direct marketing. Field marketing includes direct selling promotions, exhibitions, merchandising, auditing, demonstrations, and mystery shopping. Individually or combined, these activities develop brands, and when implemented they can significantly...
Cena
107.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Kryzys i przetrwanie w marketingu

Kryzys i przetrwanie w marketingu

W książce skoncentrowano uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie. Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusja o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach,...
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Lean Supply Chain and Logistics Management

Lean Supply Chain and Logistics Management

4.00

Autor: Paul Myerson

Wydawnictwo: McGraw-Hill
ISBN: 9780071766265
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
"The documented benchmarks for success and the many examples help explicate the complexities for the reader. The book is organized and written so that it will be useful as an introduction to the field and also as a reference when special challenges arise for the practicing manager." -- DR. JOHN J. COYLE, Professor Emeritus of Logistics and Supply...
Cena
150.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę