Kryzys i przetrwanie w marketingu - Marcin Nowakowski; Magdalena Rzemieniak

Kryzys i przetrwanie w marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marcin Nowakowski; Magdalena Rzemieniak

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372513848
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 172
Data wydania: 2003-11-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce skoncentrowano uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie. Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusja o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach, przed jakimi stoi przedsiębiorstwo.

W końcowej części publikacji sporo miejsca poświecono marketingowym koncepcjom i strategiom przetrwania. Realizacja strategii przetrwania jest trudna, na ich drodze piętrzą się rozmaite przeszkody, ale jest odpowiednia na zagrożenia, z którymi przedsiębiorstwo w jego normalnym rozwoju zmierza się wielokrotnie. Dla kondycji zarządzania ważne jest, w jaki sposób przedsiębiorstwa przetrwa kryzysy i jak wpłynęło to na ukształtowanie postaw proprzedsiębiorczych.

Książka "Kryzys i przetrwanie w marketingu"
Marcin Nowakowski; Magdalena Rzemieniak