PORADNIKI I ALBUMY
Sortuj według:
Metody i techniki sondażowych badań opinii

Metody i techniki sondażowych badań opinii

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań...
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Obciążenia fiskalne przedsiębiorstw

Obciążenia fiskalne przedsiębiorstw

Książka zawiera całościową analizę i ocenę problematyki podatkowej. W części pierwszej opisano poszczególne podatki, zmiany w ich konstrukcjach i ich wpływ na wysokość obciążeń podatników oraz zwrócono uwagę na dostosowanie przepisów prawa podatkowego do rozwiązań obowiązujących w Unii Europejskiej. W części drugiej zaprezentowano parapodatki oraz...
Cena
12.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Ekonometria. Zbiór zadań

Ekonometria. Zbiór zadań

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818314
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zbiór zadań stanowi uzupełnienie podręcznika pt. Ekonometria. Metody i ich zastosowanie autorstwa Aleksandra Welfe, choć może być wykorzystywany samodzielnie jako pomoc dydaktyczna do zajęć z ekonometrii. Każdy rozdział poprzedzają rozwiązane zadania, a kończą odpowiedzi i wskazówki do zadań. Zadania można rozwiązywać za pomocą kalkulatora lub...
Cena
37.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami....
Cena
49.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818222
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie...
Cena
38.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818215
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego narzędziowo-operacyjnym - opis...
Cena
65.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!