Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty -

Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818215
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 444
Data wydania: 2009-11-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.99
książka
84.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja  a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty"