Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji -

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818222
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 145
Data wydania: 2009-03-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
46.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prowadzone badania i obserwacje praktyki wskazują, iż przedsiębiorstwa nie działają na rynku jako w pełni autonomiczne podmioty. Za pomocą rozlicznych kontaktów i relacji tworzą one sieć powiązań z różnymi podmiotami otoczenia: nabywcami, dostawcami, konkurentami, podmiotami wpływowymi itp. Autorzy tej książki przyjmują, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa w ramach sieci powiązań z różnymi podmiotami może okazać się czynnikiem decydującym w kształtowaniu długookresowego sukcesu firmy w procesie internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do tego procesu, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.

Książka "Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji"