Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie - Bill Hollins; Sadie Shinkins

Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bill Hollins; Sadie Shinkins

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320818284
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 344
Data wydania: 2009-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
59.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Usługi odgrywają istotną rolę w gospodarce krajów rozwiniętych. W Europie i USA już 80% pracowników jest zatrudnionych w tym sektorze. Także w Japonii zatrudnienie w usługach zaczyna przewyższać zatrudnienie w przemyśle. W książce autorzy wyjaśniają, czym usługi różnią się od wyrobów przemysłowych i co należy rozumieć przez zarządzanie usługami. Opisują szczegółowo opracowywanie nowej usługi - od początkowego pomysłu, przez badania rynku, wdrożenie i zwiększanie efektywności, aż do jej wycofania. Omawiają także wybrane aspekty zarządzania jakością usług i zarządzania łańcuchem dostaw. Wiele metod i technik zarządzania stosowanych w usługach pochodzi z przemysłu; jednak zostały one dostosowane do sektora usług. Opracowanie to zawiera także studia przypadków, ćwiczenia i słownik pojęć.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, słuchaczy szkół zarządzania oraz studiów podyplomowych. Z pewnością zainteresuje również pracowników sektora usług.

Książka "Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie"
Bill Hollins; Sadie Shinkins