Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Sortuj według:
Lingüística hispánica en Polonia: tendencias y direcciones de investigación

Lingüística hispánica en Polonia: tendencias y direcciones de investigación

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381421683
Kategoria: Pozostałe
El presente volumen contiene 25 artículos cuya publicación es fruto de la colaboración entre el Área de Estudios Hispánicos de la Universidad Marie Curie-Skłodowska de Lublin, el Departamento de Filología Románica de la Universidad Católica de Lublin juan Pablo li, y el Departamento de Filología Espanola de la Universidad de Łódź.Lingüística...
Cena
42.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Muzyka, Literatura, Filozofia

Muzyka, Literatura, Filozofia

4.00

Autor: Rosiak Marek

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381421768
Kategoria: Pozostałe
Zasadnicza część publikacji jest próbą odczytania filozoficznych wątków obecnych w dramaturgicznej twórczości Ryszarda Wagnera. Przedstawiając własną interpretację, nie roszczę sobie pretensji do jej wyłącznej słuszności, uważam bowiem, że każde wielkie dzieło sztuki - a do takich należą niewątpliwie Tristan i Izolda, cykl Pierścień Nibelunga czy...
Cena
42.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z kon¬sumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem...
Cena
47.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Kapitał marki w mediach społecznościowych

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w...
Cena
37.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Słowo i świat

Słowo i świat

Autor rozpatruje problematykę teorii literatury, komparatystyki i kultury literackiej w kontekście procesów globalizacyjnych. Zastanawia się, jak wpływają one na konstrukcję świata przedstawionego, bohaterów, perspektywę narracyjną w obrębie tekstów literackich, a także jak oddziałują na dostrzegane w literaturze znaczenia i perspektywę...
Cena
44.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług

Praktyki performance management w kontekście wymogów koncepcji lean w środowisku usług

4.00

Autor: Ulrych Wojciech

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381422154
Kategoria: Pozostałe
Koncepcja szczupłego zarządzania (lean management) prowadzi do ograniczania marnotrawstwa i tworzenia wartości dla klienta. Sprawdziła się ona w produkcji, ale czy taki sam sukces może osiągnąć w środowisku usług? Cechy usług wskazują bowiem na trudności w ich standaryzacji oraz na wymóg jednoczesnego świadczenia usług i ich konsumpcji przez...
Cena
42.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę