Kapitał marki w mediach społecznościowych - Karpińska-Krakowiak Małgorzata

Kapitał marki w mediach społecznościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Karpińska-Krakowiak Małgorzata

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381422819
EAN: 9788381422819
Format: 240 x 170 x 9
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Książka "Kapitał marki w mediach społecznościowych"
Karpińska-Krakowiak Małgorzata